HTML

Most már eluntam

Eluntam, hogy az emberek zöme birka módjára tűri, hogy a legminimálisabb hatalommal rendelkező senkik szórakozzanak velünk. Most kiírom magamból a dühömet.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Budapest vezetői totál meghülyültek, nem? De!

2008.05.20. 08:07 Dr Kangörény

Tegnap reggel beszélgettem egy barátommal arról, hogy míg korábban voltak olyan időszakok, amikor viszonylag normálisan lehetett közlekedni Budapesten, mostanában mindig mindenhol dugó van. A barátom megkérdezte, nem lehet, hogy szándékosan csinálják? Mondtam neki, hogy ez hülyeség, mert mi lenne a célja? Erre nem tudott válaszolni, ezért ennyiben maradtunk.
Este viszont elkövettem azt a hibát, hogy megint belenéztem egy híradóba, ahol közölték a legújabb fővárosi terveket: Egyszerre lezárják a budai alsó és a felső rakpartot. Halleluja!
Mi a helyzet ma ezen a környéken? Az alsó rakpart déli része lezárva, a felsőn a Gellért tér előttt elterelés egy sávban, Szabadság híd lezárva. Múlt héten a XXII. kerületből a III.-ba 2 óráig tartott az út, kb. 15 km.
Ha lezárják a rakpartokat, akkor a budai észak-déli közlekedés lehetlen lesz, de a Lágymányosi hídra feljutni sem lesz leányálom.
Ezek után felmerült bennem is a kérdés, miért csinálnak ekkora hülyeséget? Két lehetőség van:
1. Szakmailag teljesen alkalmatan társaság kezében van a főváros. (Értsd: olyan hülyék, mint egy segg.)
2. Szándékosan szopatni akarják az itt közlekedőket.
Melyik megfejtés lehet a helyes?
 
És ami nagyon tetszett, aza Fővinform munkatársának fantasztikusan kidolgozott javaslata, az elkerülő utakra:
  1. Hungária körút – amin köztudottan mindig áll.
  2. M0 – a halálút, amin az egyik sávban kamionok zúznak egymás után az egyik sávban, a másikban az autósok próbálnak nem felkenődni sem a betonkorlátra, sem a kamionokra. Itt egyébként tegnap az érdi lehajtónál zártak le egy 200 méteres szakaszt, az autók az Annahegyi pihenőig álltak egész nap és állítólag a nyáron elkezdik a szélesítését, ergo itt folyamatosan lezárnak egy sávot.
 
Teljes káosz, a fejekben és az utakon.

2 komment

Címkék: budapest közlekedés káosz útlezárás rakpart

A bejegyzés trackback címe:

https://eluntam.blog.hu/api/trackback/id/tr86478005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

donofrio 2008.05.20. 08:29:38

"Vidéki"nagyvárosokban sem jobb a helyzet!A fél várost meg kell kerülni,hogy célhoz érjünk.Országosan káosz a fejekben és az utakon!

justismord- 2008.10.10. 08:02:26

A kisvárosokban sem jobb a helyzet. A régi, középen piacteres, főteret körbekerülő utakat lezárva, egyenirányúsítva létrejött egy olyan városi főtér, hogy az egyik oldalból a másikba kocsival eljutni csak úgy lehet, ha megkerülöd a fél várost. éppen tegnap gondolkodtam azon, hogy mindenhol, Pesten, vidéki nagyvárosokban, de a még egy húszezres kisvárosban is dugók vannak. Talán oka lehet ennek az is, hogy boldog boldogtalan autóval jár, mert van neki.És akinek van, az már gyalog egy lépést sem tesz. Vajon hányszorosára nőtt az autók száma az elmúlt 18-20 évben? A bankok persze finanszíroznak mindenféle autóvásárlást, mert ez azért igen jó profitot hoz. Tudom naív vagyok, de nem kéne a bankoknak beszállni az utak építésébe is?
Aztán még valami. Tegnapelőtt Keszthelyre kellett mennem. Döbbenten tapasztaltam, hogy az M7 út kihalt az M5 és a 4 főút forgalmához képest. ( én ezen utóbbiakon közlekedek nap mint nap, Pesthez képest 180 km távolságokat) Az ország keleti felében ennyivel többen vannak, ennyivel többen közlekednek?
süti beállítások módosítása